Interesse in meidenvoetbal?

Beste Ouders,

Meiden / Dames voetbal is een belangrijk onderdeel van onze bloeiende vereniging. Al meer dna 50 jaar faciliteren we damesvoetbal.
Binnen onze vereniging zijn al veel meiden en dames actief, echter is er nog niet voor elke leeftijd een meidenteam en zijn de meiden daarom verdeeld over verschillende teams. We merken en zien dat de meiden op een gegeven moment liever samen plezier
beleven aan het voetbal dan in een gemixed team.

Voor het komende seizoen zijn we hebben we het idee om diverse meiden samen te brengen om zo een MO13 te maken. Veel meiden hebbne hier nog geen gevoel of idee bij, maar vaak als ze een keer zijn samen geweest smaakt het naar meer. We hebben momenteel 17 meiden op de lijst staan die in aanmerking zouden komen voor de MO13. We zouden het echt enorm leuk vinden om deze groep meiden samen te brengen om ze zo samen te laten voetballen.

Ik wil jullie als ouder via deze weg vragen om aan uw dochter te vragen en te bespreken of ze interesse heeft om volgend jaar in de MO13 te komen voetballen.  De bedoeling is dat we de komende periode meerdere trainingen zullen gaan plannen om zo de meiden alvast voor te bereiden om het komende seizoen. Zo kunnen ze wennen aan elkaar en ervaren of het bij ze past.

KOMT UW DOCHTER VOLGEND SEIZOEN BIJ DE MO13?

Ja ik heb interesse!

Dit formulier is niet meer actief