Vertrouwenspersoon

Hallo leden van v.v. de Markiezaten,

Graag stel ik mij aan jullie voor als vertrouwenspersoon binnen onze club. Mijn naam is Gerrit Coldeweijer, de 60 gepasseerd en getogen in Bergen op Zoom, in de wijk Nieuw Borgvliet. Mijn functie is schoolleider in het basisonderwijs en in die functie kom ik regelmatig in aanraking met ongewenste zaken zoals pesten, discriminatie, agressie, onaangepast gedrag en seksuele intimidatie.

RKVV Nieuw Borgvliet is de vereniging waar ik al jong jeugdleider ben geworden en ook trainer. Daarnaast heb ik jarenlang activiteiten samen met anderen georganiseerd zoals het jeugdkamp en de avondvierdaagse. Later kwam daarbij eenzelfde rol bij de senioren.

Twee zoons van mij, Mark en Maarten, voetballen bij Nieuw Borgvliet. Maarten is al wat jaartjes als jeugdleider actief. Ook aan het clubblad De Schakel heb ik mijn steentje bijgedragen natuurlijk in de schaduw van de oprichter ervan , de onvolprezen Ad Raats.Tevens heeft het voeren van de leden- en contributieadministratie van Nieuw Borgvliet enkele jaren in mijn takenpakket gezeten. De tijd toen computers net om de hoek kwamen kijken. En nu dragen we van het gezin Coldeweijer ook graag ons steentje bij aan v.v. de Markiezaten.

Tot zover over mijzelf.

v.v. de Markiezaten heeft gedragsregels voor gewenst gedrag en veiligheid opgesteld. Als iedereen weet wat wel en niet geoorloofd is, kan het voetballen alleen maar leuker worden. Er gaat een heleboel goed binnen onze vereniging. Indien er toch leden of vrijwilligers zijn die zich niet houden aan de afgesproken gedragsregels dan kunnen degenen die daar de dupe van zijn, zich tot mij wenden. Dan zullen wij samen bekijken welke stappen moeten worden ondernomen om tot een passende oplossing te komen.

Mijn telefoonnummer is 06-38 32 32 29;

Email : [email protected]

Met vriendelijke groet,

Gerrit Coldeweijer

Mocht je een vertrouwelijk gesprek willen voeren buiten de vereniging om, kun je ook gebruik maken van een vertrouwenspersoon van de sportkoepel NOC*NSF https://www.knvb.nl/over-ons/contact/vertrouwenspersonen