Aspirant lid

v.v. De Markiezaten hanteert momenteel een wachtlijst voor vrijwel alle categorieën(leeftijden). Een eventuele plaatsing is afhankelijk van afmeldingen en/of overschrijvingen van huidige spelers van De Markiezaten. De wachtlijst is van toepassing voor alle spelers die bij De Markiezaten willen komen voetballen.

Alleen een volledig, correct, ingevuld formulier kan in behandeling worden genomen. Indien een persoon jonger is dan 18 jaar, dient een van de ouders het formulier in te vullen.

U krijgt binnen 5 werkdagen een bevestigingsmail dat het formulier is ontvangen en verdere informatie, mocht dit niet het geval zijn neem dan even contact op met [email protected].

Let op! Contact met de ledenadministratie vindt alleen per mail plaats.

Is er toch ruimte om actief lid te worden?
Het komt met regelmaat voor dat we toch aanmeldingen van de wachtlijst kunnen plaatsen. Buiten het sociale aspect speelt het sportieve natuurlijk ook een rol. Beiden spelen een rol in het plaatsen van nieuwe leden. Op het moment dat er ruimte komt, dan zijn de onderstaande stappen van toepassing:

1. Uitnodiging voor een kennismaking en proefles.
  2. Als ouders, trainers en club het erover eens zijn dat definitief inschrijven mogelijk is, dan zullen er extra gegevens uitgewisseld worden.
  3. Er wordt een factuur opgesteld voor inschrijving. Bij jeugdleden wordt ook het kledingpakket in rekening gebracht.
  4. De inschrijving wordt bij de KNVB vastgelegd.
  5. Bij akkoord wordt je in het juiste team geplaats en de ouders worden toegevoegd aan de communicatie van het team.
  6. Je ontvangt je kledingpakket en kan starten in het team. Welkom!

Je kunt je via het onderstaande formulier aanmelden als aspirant lid.

Contributie
Het spelen binnen onze club betekent ook dat je contributie betaalt. Deze betaal je in maandelijkse termijnen en de jaarbedragen vind je hieronder:

• Mini voetbal: 105 euro
  • JO7 t/m JO12: 145 euro
  • JO13 t/m JO23: 185 euro
  • Senioren: 195 euro
  • Veteranen/Vrouwen 30+/18+ Senioren: 100 euro
  • Zaal: 80 euro
  • 65+ lid: 0 euro
  • Kader-/Niet spelende leden: 35 euro

Inschrijven spelende leden kost 10,00 euro en dit bedrag wordt in rekening gebracht wanneer de inschrijving definitief wordt gemaakt.

Voormalige of huidige voetbalvereniging

Je gegevens